Lektions-tid >_<

Jag önskar att det vore helg. Idag är det onsdag, men jag önskar att jag hade lov. Jag känner mig trött, orkar inte lyfta på huvudet. Tangentbordet är dammigt. Idag till lunch är det Chicken nuggets, ris, pytt i panna och rödbetor. Eller enligt skolans stavning, chicky nuggets. Enligt Fanny ska jag klistra in detta på bloggen. Jag skulle hellre sitta och spela just nu, men jag är ändå trött. Jag skriver med huvudet liggandes på bordet bredvid tangentbordet.

Fanny, vad skulle vi skriva om?


Lag och rätt. Du ska skriva om lyckta dörrar och vad det betyder.


Kill Me... Lektionen slutar om en kvart, sen rast i en kvart. Sen har vi ännu mer lektion, lunch, idrott, rast, lektion, rast, lektion, slutar för dagen. Sen måste jag göra matte läxa, spanska läxa, öva till ett prov om etologi, äta mat, duscha, cykla till en aktivitet jag har, sedan skulle det vara cykelorientering på aktiviteten, cykla hem i mörker, antagligen se på tv eller äta en skiva valnöts bröd, byta, borsta tänderna, ligga i sängen och läsa, sova.


Vilken ljus dag jag har framför mig... Den här dagen känns hopplös. Redan första lektionen känner jag mig döende. Sen ska vi orientera på idrotten (och på kvällen för mig), sedan en massa mer lektioner, och sedan massa läxor. URK! Jag kommer att somna...


Igår skulle min storasyster ha skickat en kul grej till mig. Det är en del ifrån 'Achmed, den döde terroristen'. Det är typ när han säger 'Helloooo, I am Lindsay Lohaaan'.


Aja, jag orkar inte vara kvar. Dessutom måste jag gå. Vi skulle samlas nu tror jag.

See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0