Ungefär en vecka sen jag bloggade

Ja, som sagt. Ett tag sen. Det är en solig eftermiddag ^_^
Och jag håller på och försöker fixa några olika headers (till vad får ni veta lite senare) men jag kan säga att det är ett projekt jag håller på med tillsammans med Fanny. Vill ni veta? Tålamod ^^

En vanlig tråkig dag idag, och så var det dom där himla modellflygplanen 'fnatt'
Vi bygger modellflygplan på teknik och miljö. 'mummel' Jag blev snurrig utav lim/lack lukten och fick ont i huvudet >_<
Och så kom Fanny och jag 20 minuter försent (ajaj :/ )

Jag håller på och snackar med Fanny på msn och kladdar lite i photoshop xD
Bloggar snart igen!


-

Kommentarer
Postat av: Hanna

JAG ALSKAR DIIIG

2008-05-25 @ 18:06:39
URL: http://lifeasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0