Soligt väder!

Det har vart ganska soligt i helgen. Iallafall där jag bor (mwahaha xD). Det verkar som om det knappt är några som läser min blogg längre. Ni får gärna skicka länken till min blogg vidare. Iallafall, det finns en ganska kul kortfilm om en liten alien som ska lära sig stråla upp folk. Det behövs ganska sjuk humor för att tycka om den xD
I fredags åkte jag iväg med Fanny och Julia och kollade i lite olika butiker och käkade glass 8'3
Igår så åkte jag och Fanny iväg till ett annat köpcentrum och såg på bio (spiderwick). Jag har sett den förut men den är så bra xD

Aja, imorgon är det måndag, hoppas ni får en bra vecka!

Kortfilmen "Upplyft":

Kommentarer
Postat av: Hanna

JAG SAKNAR ER!!!

2008-05-26 @ 19:28:57
URL: http://lifeasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0