Sagan om ringen, hobbits osv.

Hallou, alla små skitar 8'3
I helgen har jag suttit och tittat på alla filmerna i sagan om ringen. Dom är så himla bra @_@
Aja.. Nu har jag letat upp på youtube när Pippin (en hobbit/hob) sjunger en sång för "kungen" elr vad den gubben nu är för ngt. Han sjunger så bra >_<

Anyway.. jag har ganska tråkigt.. Orkar inte spela kingdom hearts idag, för den där skugg Sora kommer döda mig i vilket fall 'mummel'
Sora = Huvudpersonen i spelet
Heartless = Små / stora varelser som saknar hjärtan (svårt att gissa?), som finns i olika former och med olika krafter (som enligt mig medvetet mobbar karaktären Sora)
Spelet = På engelska xD, men ganska lätt att förstå ._.
Jag är på skeppet ifrån filmen peter pan där en skugg verision / heartless verision av Sora jagar en som man typ ska döda som aldrig dör = irriterande xD
Nä, men jag gillar den inte, för den gör bara massa kopior av sig själv @_@

Aja, bloggar kanske imorgon, vi ses ^_^
Här kommer lite bilder ifrån Kingdom Hearts 1 (ps2):

Sora i Atlantica (Ariel's värld)
I altantica

Sora i Halloween town (från nightmare before christmas)
I halloween town Fast Sora har andra kläder vanligtvis förutom just dom här två världarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0