Några minuter..

Nu sitter jag i skolan och bloggar. Jag kan inte påstå att jag har så kul men men.. XD
Jag tänkte bara logga in och skriva lite.. Annars så tänkte jag spela ngt.. >_<
Jag sitter och skriver på ett jättejobbigt tangent bord så klaga inte om jag skriver fel 8'3


Inget nytt.. Förutom i morse x'3 Jag kände mig sjuk imorse (intressant) men det var det att jag vaknade av radion med en jätte bra låt (på 106,7 xD) och den skulle precis sluta. Så jag stängde av radion (som var på väckarklockan) och satte på cd-spelarens radio så det blev bättre ljud. Och precis när dom ska säga vad låten heter så HÖR jag den inte >_< Senare hörde jag en annan bra låt men den sa om inte ens vad den HETTE! 'damp'

Aja, nu loggar jag ut och spelar lite spel istället 8'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0