Mera listor XD

Hej alla. Idag tänkte jag knappt skriva ngt men lägga in två-tre listor. Så läs och njut utav bit för bit som avslöjas ur mitt liv xD

Dagens...

humör: Uttråkad >_<
borde: äta ngt XD
frisyr:  som vanligt; utsläppt, tråkigt, rakt osv. x'3
klädsel:  Svarta tights (med ett enormt hål på knäet) och en svart tunica

smink: inget (möjligtvis eyeliner om jag hade den här)

planer: Gå på Hanna's fest ikväll, annars .. öh. NU börjar hannas fest O_O

låt: vet inte vad den heter XD
vill ha: inget spec. just nu xD
längtan: sommarlovet @_@
fundering: ömh.. hur sjutton jag ska hinna till Hanna nu?
beroende: godis (^_^)-b
roligaste: att jag ska på fest xD
personer: familjen
Saknad: Min kanin Humlan (inte död, men hon är så gosig ^^)
TV-program: ngn film jag såg på tv
köp: inget.
godis: choklad och lite annat i morse XD
lunch: kyckling och matvete ._.
middag: tacos
träning: gick omkring i trädgården? XD

läsning: inget.
nyttigaste:  vettesjutton x3

hinner inte fler listor, bye ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0