Hmm ._.

Idag har jag tänkt mkt.. Imorse fick vi 30 minuter sovmorgon (till 8.30) och sen skulle vi iväg och springa runt en sjö (5km runtom). Det blåste och var jättekallt jue >_< Om det inte hade blåst hade det ju vart varmt o.O
Fast jag och några av mina kompisar gick istället.. fast då var man tvungen att göra några uppgifter..

Ni borde kolla in Fanny's blogg, den är jättesnygg 8'3 (se nedan vid länkar)
Iallafall, här kommer "dagens listan".


Dagens...

humör: trött/uttråkad
borde: ömh.. försöka somna tidigare? xD
frisyr:  okammat, otvättat osv.
klädsel:  crocker jeans, en randig, kortärmad tunica/tröja (blandning)

smink: inget (men är mörk under ögonen för att jag är trött)

planer: ingen aning >_<

låt: Wish I had an angel - nightwish (videon finns längst ner på bloggens sida, ska kanske byta till låten amaranth)
vill ha: mozartkulor (godis), ska nog ner och hämta 8'3
längtan: ömh.. o.o Smaken av en viss maträtt? (Sushi/laxmacka/ngn salt ost, OBS, inte tillsammans xD)
fundering: jag tänkte imorse, undrar om sniglar ngnsin kommer bli utrotningshotade
beroende: musik för tillfället @_@
roligaste: vet inte o.O
personer: Familjen och alla i skolan
Saknad: ost xD
TV-program: made
köp: inget.
godis: mozartkulor (snart iaf, mwahahaha)
lunch: Nudelsoppa med curry smak ^^
middag: thaisoppa med nudlar ^^ (mums)
träning: rundan jag gick imorse med skolan

läsning: sabrina bok xD
nyttigaste:  grönskerna i soppan? o_o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0