Hej och Hallå 8'3

Ett tag sen.. Idag har jag haft skoj 8'3
Imorse vaknade jag kvart i åtta (mådde lite pyton efter igår men det gick över när jag gick upp), och jag sitter och spelar nintendo wii hela morgonen. Det är svårt att spela guitar hero utan ljud för att inte väcka dom anda i huset ._.
Åt frukost utomhus, hallelujah ^^. Så om ni vill se mig i pyamas så.. Nä, skojar bara 8'3 Jag brukar faktist byta om och vi HAR faktist höga buskar runtom xD
Iallfall, sen cyklade jag ner till Julia. Vi spelade lite data och solade. Vi låg ute och läste ^^
Och så fick jag en hallon och vanilj smoothie (för mig så får smoothien 5 stjärnor). Det vill säga, riktigt god smoothie. Sen skulle Julia iväg, så jag cyklade hem. Åt lunch. Det var ngn enorm couscous elr ngt som smakade ungefär som.. rostade kikärter ._. Ganska mysko..?
Sen cyklade jag ner till Fanny med kläder jag fick låna dagen innan (hon hade en fest/lajv, så jag hade en jätte varm långklänning och det blev för varmt så jag fick låna ngt annat).
Hos Fanny hade jag jättekul ^^ Vi hoppade studsmatta, körde wii fit (nintendo wii), Fanny fick fnatt på sina småsyskon. Vi såg också på filmen Eragon. Vilken besvikelse ._. Boken är bättre >_<
Alltså, i filmen hade dom tatt delar lite här och var ur boken. Baaaad >_<

Sen tog Fanny fram några små plast bilar (för småbarn). Så åkte vi ner för en brant backe XD
Alltså, det kan låta fåningt men det var faktist kul ._. (OBS: Vi är inte småbarn). Nä, men vi åkte ner för en brant backe (svårt att styra XD) och alla Fanny's grannar stod och glodde på oss (heh...)

Iallfall, nu ska jag logga och göra ngt anant XD Ha det bra!
Dagens "beroende utav" låt: Smooth criminal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0