Godmorgon!

Hej och godmorgon. Jag har precis kommit till skolan. Det är fredag och stadsorientering. Jag har på mig ett par vantar så jag kanske stavar lite fel XD
Stadsorientering är tråkigt >_ x    Iallafall när det REGNAR x'o
Men somsagt... Man får äta inne i stan på valfritt ställe, (man är i grupper) och när man skulle bestämma var vi skulle äta, så sa jag, att jag ville äta sushi. Då sa ledaren att inte alla gillar sushi. 'suck' men det är klart, jag gillar ju inte heller allt. Men jag var så himla sugen på sushi >_<
Och så måste jag släpa på min väska hela dagen ._. Aja, ifall jag överlever bloggar jag antingen ikväll eller imorgon.
Tills dess får jag hålla ut, och så ska jag försöka få tag i sagan om ringen filmen. Jag började titta på den igår (har redan sett alla minst en gång). Men jag hann inte se klart. Så jag måste låna den av ngn @_@

Aja, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0