Glömde dagens listan x'o

Somsagt: tänkte lägga in listan med "dagens..."

Here it cömes xD:

Dagens...

humör: Yr efter ha åkt småbarns bil (se inlägget nedan)
borde: äta middag :P
frisyr:  Något ruffsigt efter vinden..
klädsel:  knäbyxor i jeans, vit t-shirt

smink: inget (kanse ögonskugga efter igår, var på fest)

planer: ingen aning, kanske äta ngt..

låt: Smooth criminal
vill ha: godis 8'3 'dreggel'
längtan: Soooommar.. elr att ngn ska komma på att orientering/springa 5 km är otroligt osmart att utföras en måndagmorgon då det regnar
fundering: alvöron, vet inte vad jag menar men jag tänker iaf på alvöron XD
beroende: prata med konstig dialekt eller säga ngt konstigt och börja asgarva x)
roligaste: när jag tävlade emot Fanny på småbarnsbilarna
personer: Familjen, Julia och hennes familj, Fanny och hennes familj
Saknad: Pepsi (Julia's kanin)
TV-program: Ömh.. Sabrina tonårshäxan? XD (hade inget annat att se imorse)
köp: inget.
godis: Inget, men vill ha @_@
lunch: Ngn fisk som jag inte minns vad den hette och den där enorma couscousen o_O
middag: ingen aning, hjärpar tror jag...
träning: cyklingen till Julia/Fanny och hem? (enormt brant backe) eller också när jag och Fanny hoppade studsmatta..

läsning: tv-tidningen? och när jag och Fanny letade efter en sak i Eragon- boken xD
nyttigaste:  Tomaten till lunch? Elr också smoothien XD


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

kul med dagens

2008-05-11 @ 20:39:01
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0