Konstigt Samtal o_o

Hej och hallå. Igår hade jag mitt konstigaste telefonsamtal ngnsin!
Det var en kompis ifrån scouterna (ja, jag är scout, ja, jag har skrivit det förut).
J=Jag
H=Hanna
F= Min Farfar
T=Tobias (min scoutkompis)

Jag sitter på rummet med Hanna och spelar Kingdom Hearts.
F: Lovisa, TELEFON!
J: Ok, Kommer *pausa spelet*

Jag går ner halvvägs i trappan, och lutar mig fram så jag hänger upp och ner till hälften. Hanna står lite högre upp i trappan och ser på.

J: Kan jag få telefonen?
F: Visst *ge telefon*

Jag börjar prata i telefonen och går upp för trappan.

J: Hallå?
T: Hej *mycket upprörd (nästan skriker så jag knappt hör ngt)*
J: Hallå? (hör knappt ngt)
T: Det är Tobias
J: höh? *seg*
T: Ifrån scouterna.
J: Ah, hej o_o *förvånad*
T: Kan du försöka övertala min kompis att du och jag bara är vänner?

(Jag hör bara vartannat ord eftersom T nästan skriker)
Jag hör en mörk röst säga "Yo" i telefon (som jag antar är tobias kompis).

J: Eh, va?
T: Kan du försöka övertala min kompis att du och jag bara är vänner? (Lite lugnare)
J: Eh, ok.
Tk (Tobias kompis): Yo.
J: Eh, hej.
Tk: Yo.
J: Okej.. Tobias och jag är bara kompisar.
Tk: Okej. Yo på dig!
*T & Tk lägger på*
J till H: Eh.. ok, det var en scoutkompis 'börjar förklara'

Eh, ja. Det var lite konstigt >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0