Glädje, kingdom hearts, samtal, elfwood och present.

Jajamensan. Det är vad dagens inlägg handlar om ^_^
Jag har börjat titta på sidan elfwood.com
Det finns så otroligt många och så vackra bilder där. Men det var typ en svensk person som hittade elfwood projektet 1996 o_O
Men gissa om man blir glad då man ser att det var en svensk ^^
Nu kom Hanna och Julia hit o_O
Som sagt, min stora glädje är: Igår köpte jag spelet kingdom hearts 2.
Efter jag har kollat att spelet funkar (ok, det här låter egoistiskt/puckat) hade jag tänkt att det får bli en födelsedags present till mig själv (vad var det jag sa? låter helt pucko).

Aja, jag hade tänkt skriva in ett samtal mellan mig och en kompis när vi funderade (på kvällen) om vi skulle skicka in ngt till KP fixar (synd för er som inte vet vad det är). K=kompis, J=Jag. Alltså kompisen jag pratade med är det typ ingen annan som känner (av mina andra kompisar).

K: Ameh, glass har ngn redan gjort.
J: och göra godis är inte kul
K: man blandar ändå bara i massa skit
J: Mm.. Och inte parfym..
K: Nä
J: Fast jag har kommit på en jättefin förpackning
K: hur ser den ut då?
J: Går inte att beskriva, men den är jättefin
K: Låter ju bra, jättebra förklaring, nu vet jag VERKLIGEN hur den ser ut (ironisk)
J: så bra då
K: verkligen. du förklarar så bra.
J: Visst
K: Du förtjäner ett pris för att du förklarar så bra.
J: överdriv inte nu
K: Nä *skratt*
J: Måste skriva ner det här, hehe xD
(Senare)

K: 'svamla'
K: Ooh, i'm so nervous, NOT. Welcome to my birthday party
(Senare)

K: I'm fett tired (mummel)
K: Jag är så trött så jag skulle kunna äta.
(Tystnad)
K: Skriver du ner det här?
J: (garv)
(Senare)

K: Kom att tänkta på the simpsoms filmen.
K: *nynna på ngn låt*
K: Skriver du ner det här också?
J: (mer garv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0