En veckas upplevesler...

Ja, jag har inte bloggat på en vecka. Dom senaste dagarna har jag spenderat tid med Hanna och Julia. Vi har vart hemma hos Hanna, hos mig och på stranden (A)
Ngt jag glömde skriva förra veckan var (obs: inte intressant) är; En morgon när jag vaknade som hade jag en av mina rosa tofflor i ansiktet (lol xD). JAg hade tydligen lyft upp den i sömnen (sa ju att det var oviktigt).

Däremot har jag fått en ny favorit låt ^^
"This is Halloween".
Jag är inte så förtjust i verisionen i filmen "nightmare before christmas" utan den av Marilyn manson (?).
Jag håller också på att se hela den filmen (tom burton's nightmare before christmas) på youtube.
Oogie Boogie (A) Påsen med insekter som jag tkr är helskön (kanske inte, men han är kul).

Aja, när jag var på stranden i förrgår (?) så var det några där som fångade fisk i en håv, elr försökte. Dom lyckades fånga små 1-2 cm låna fiskar som dom lade i handen. En sak hände: fiskarna dog, yay -_-
Stackars fisk :o Även om dom var små och en del tänker: än sen? dom är korkade fiskar!, så led fiskarna väl av att ligga där i handen på en människa. Och sen när jag stod på bryggan såg jag en enorm fisk (hallelujah), väldigt stor o_O
Såg den 2 ggr.

Aja, nu ska jag se på youtube och äta frukost - see ya ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0