Mr.Meme >.<

Hej alla som tydligen redan är hemma! Idag fick jag sluta kvart över ett som jag skrev förut (?) och nu har jag skit tråkigt -.-
Om ni undrar över inläggets rubrik (Mr.Meme) så är det en strumpdocka jag har tänkt och göra.. Egentligen skulle han heta Mr.Snuggles men det orkar jag inte skriva varenda gång så Mr.Meme får duga... >.<
Han personlighet är: Ständigt uppkäftig -.-
Aja, i vilket fall... Jag har börjat rita manga (som jag kanske redan HAR sagt...) Och igår försökte jag rita på datorn.. Jag fick ta till lite "knep" / verktyg.. fast jag ritar ju bättre på riktigt (alltså i ritblock och sånt om ni nu inte fattar det.. -.-) Och idag på gympan så var det tjejerna på ena sidan i salen (det är en ENORM blå vägg av "madrass/tyg" grejsimojs ( o_O ) och killarna på andra sidan. Jag stog emot väggen (och NÅGON kille stod på andra sidan och knuffade mot/på mig.. o.x
Och sen kom min kompis (Louise) och la sig på golvet, hon stoppade in handen/armen under väggen till andra sidan och hux flux hade dom dragit henne under väggen (som väger förbannat mycket) och.. ja..
Nu orkar jag inte skriva mer så HA DET BRA! xD

Mangan som jag ritade på datorn (med paint) dampar och går inte att lägga in..
BLÄH -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0