Mooh -.-

Muh!
Det här gått någon månad ( xD ) och jag tänker skriva ett inlägg... Alla mina vänner vet redan så jag berättar vad dom hemliga grejerna var x'p
Hos min pappa fick jag GUITAR HERO 2
Hos min mamma fick jag NINTENDO WII OCH GUITAR HERO 3
Och jag rockar på guitar hero (för att bara ha haft det en månad) x'p
Jag kör ju på easy men ändå >:'p
Jag kan spela Trough fire and flames (om den nu stavas så) och fick 91% träffar på den låten, som är oändlig -.- Och har 1102 noter typ >.<
Men.. Kom ihåg: HAR BARA HAFT SPELET I TRE VECKOR!! XD
Så säg inte, jag kan spela den och få 96% blahblahblah -.-
Och nu har jag börjat rita manga ^^ Som blir rätt så fina... Enligt mina vänner o_o
Jupps, nu ska jag dra iväg >:'p

MOOH! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0