Hummhumm o_o

Jaah, jag sitter och äter en rostad macka... >.<
Rätt så gott... Klockan är 16.57 och jag är fortfarande ensam hemma -.-' (Fast det göör inte så myckeet) xD
Jag kom och tänka på... Vad är godast på en rostad macka? JAg ska fråga er läsare av denna fantastiska blogg xD
1. Smör
2. Jordnötssmör
3. Inget, jag gillar den utan något på
4. Sylt
5. Marmelad
6. Ost
7. Skinka
8. Något annat...
Om ni väljer åtta får ni gärna skriva vad.. Sen i inläggen kommer jag skriva om hur många röster det är per pålägg xD
Hummhumm, nu bloggar jag, nu loggar jag (Dåligt rim -.-' )
Dagens låt:

Kommentarer
Postat av: Fay

Hejsan!
Jag tycker olika men jag gillar.
2.
5.
6.
7.
8. (nutella=choklad kräm)

2008-01-29 @ 19:06:11
Postat av: Jullan

Hejje Lollan xD
Jag tycker 1. & 7.

2008-01-29 @ 19:19:10
Postat av: Rickard

1: Nightwish rockar och lyssna på lite fler låtar än dom gamla, I wish I had an angel va me tarja turunen som kör solokarriär nu (hon blev kickad för hon fick all uppmärksamhet tyckte dom andra), nya e Anette Olsson, 3 låtar me henne: Bye Bye Beautiful, Amaranth o The poem and the pendulum, från skivan Dark Passion Play.
2: /agree Fay xP

2008-01-31 @ 18:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0