Bara 2 minuter >.<

Hej alla som nu läser min blogg xD
Jag har nyss "haft" gympa (jag var inte med p.g.a. glömt mina byxor -.-)
Jag har en till lektion om 1 min (nyss var det två)..

Tråkig dag idag, blähbläh -.-
Men jag slutar kvart över ett istället för halv fyra för jag har komp. ledigt på en lektion för att vi stjärnskådade förra veckan. Det var kul men kallt. Vi var bara uppe till 10.30! Snark -.-
Vi glodde på saturnus och dess ringar, månen, stjärnor och ja...
VILL HA SOMMARLOV >.<
Känner smaken av jordgubbar och vill sätta upp studsmattan.
Aja, när jag kommer hem ska jag spela GUITAR HERO 8'D
aja, nu kommer min lärare -.-
-FANNY?! VILKEN LEKTION ÄR DET???
-Engelska -.-
Urk, jag kommer dö -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0