Lite dampig musik... o.o

Joe, jag loggar bara in för att kolla statistik och så, men nu när jag ändå var online och inte har skrivit på ngn månad (typ) så passar jag på att lägga in lite dampiga musikvideos (och låtar). Några är bra, andra är lite VÄL konstiga.. :o
Jag ska lägga in; Last unicorn(*sjunga med i refrängen* I´M AAAAALIIIIIIIVE), the mass (klassisk filmlåt, det klassiska lalala i slutet, vid 03.18), what things sounds like (video jag och Julia har gjort som är så dålig, så den blir kul ((inte JÄTTE kul -.-)) men iaf XD), och ska bara säga, Spoodie är en hon hund och ni (i min klass som håller på och tjatar och retas över det) så är det så! (Kom inte på ngt bättre -.-)

Lats Unicorn:


The mass:


What things sounds like:

Kommentarer
Postat av: Anonym

men fett taskiiiiiiiiiigt

2008-02-23 @ 19:02:57
Postat av: Lovisa

Du, vad då taskigt? -.-'
1. Man tycker vad man vill
2. Enda jag skrev ngt taskigt till var en film jag har gjort med min kompis -.-

2008-02-23 @ 22:16:44
URL: http://windyfly.blogg.se
Postat av: Lousie

Asså alla som inte vågar skriva vem dom e så e dom fett fega era fega jävlar säg ert namn åt minstonde

2008-02-24 @ 20:03:26
Postat av: Hanna

Jajaj men jag tkt bara att det var taskigt jag heter hanna nacksten okej??? happy????

2008-02-24 @ 20:05:03
URL: http://hanniizpanniiz.blogg.se
Postat av: Anonym

ofcourse tack hanna

2008-02-24 @ 20:07:29
Postat av: Louise

ANkan låter som om någon speedat ngn säger damp damp damp i slutet

2008-02-25 @ 18:13:55
Postat av: Lovisa

det är faktist ned saktat ljud av när jag skriker i micken vi spelade in med XD

2008-02-25 @ 18:33:15
URL: http://windyfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0