Leckawachwham >.<

Så var det helg igen o_O
Just nu leder nummer sju i påläggs tävlingen... Leckawachwham är ett uttryck en viss person använder i min klass.. Jag och Fanny och Julia (tror det var hanna också) satt vid en data, och spelade ett spel (Fanny spelade och vi andra tittade) och bredvid satt denna person i min klass. Sen började denna person säga Leckawachwham med en annan >.< Sen började fanny: Leckawachwham. Då sa en av dom; kolla, dom diggar våran leckawachwham..
Ok.. Det var inte så kul men det var det då o_o
Har tråkigt -.- Har precis kommit hem, Fanny är bortrest, Julia och Hanna tjaffsade igår >.<
Happ, ser på lite musik videos (som suger men låten äger och musiken är toppen ._.)

Kom ihåg: RÖSTA VAD NI GILLAR ATT HA PÅ MACKAN!

Jao.. (gammal repris xD) Jag ska nog göra ngt annat o_O
I helgen ska jag byta rum till övervåningen o_o
Naajs xD


Och jag ska ändra en liten inställning: Jag är inte emo, bara älskar svart och lyssnar på en aningens udda musik...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Btw så säger vi inte "leckowechwham", vi säger liquorice wimp. ^^

2008-02-08 @ 17:17:28
Postat av: Julia

Aw, justde Lollan! xD

2008-02-09 @ 10:11:39
URL: http://julianicole.blogg.se
Postat av: Louise

Asså var röstar man?

2008-02-09 @ 16:59:19
URL: http://lifeblogg.blogg.se
Postat av: Lovisa

Bara skriv i en kommentar vad du vill rösta på :p
så skriver jag ner ditt svar

2008-02-09 @ 19:58:50
Postat av: Louise

Jag röstar på skinka

2008-02-10 @ 13:43:13
URL: http://lifeblogg.blogg.se
Postat av: XXX.

asså jag tycker att du har rätt och säga allt du vill utan att någon h*ävel ska förstöra det eller säga en taskig kommentar... -.- den som gör det 'r döööödens... -.-'

2008-02-15 @ 17:32:12
URL: http://hanniizpanniiz,blogg.se
Postat av: Lovisa

Alltså hanna.. Det är ingen idé att skriva xx. som namn om man ändå skriver ens blogg namn.. Man vet att det är du :D

2008-04-10 @ 22:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0