Flera pipiga röster x'p

*dansa* xD
Hej alla, jag har haft en morgon fylld av:
Godis
Musik
Dans
En kude i ansiktet
Tårta
Film
xD
Haft en bra kväll alltså o_O Vi såg på film, åt popcorn, åt godis, åt gurka xD, kollade lite på en film vi hade spelat in (den SUGER O_O)! Stackars Julia som satt hemma och var sjuk ._.
Angående röstningen om godast pålägg så leder nummer sju x'p
RÖSTA! *hypnotisera* du skall rösta på min blogg -_-
Ska lägga in bilder ifrån övernattningen sen x'p
Aja, här är en annan låt med Alvin och gänget xD
Funkytown:
 

Kommentarer
Postat av: Jullan

BUÄÄH :( Nästa gång, då kommer jag :D Och jag kmr till skolan imorrn tror jag, men min näsa komemr vara lika röd som ett stoppljus. Var beredda på det :P

2008-02-03 @ 17:09:19
URL: http://julianicole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0