Tillbaka!

online

Saknat mig? XD
Angående min goda macka (köpt på balders bröd), vad består ERAN favorit macka av? :3
Lämna gärna många kommentarer, det är (för det mesta) kul att läsa! MAhaa XD
Har faktist rätt tråkigt o.O .. ... japp..
XD
Aja.. Skriv in massvis med kommentarer (A) Så ska jag.. skriv ngt jag kan göra bättre förutom blogga mer och byta bakgrund xD

Har typ aldrig tid med bloggen o.O
See Ya x3


Förresten: Kom ihåg: Köp en lax och potatissallads macka på balders bröd (ni kommer älska det, för det mesta) XD OBS: Kostar 50 kr!

image5


Och här är en gittar ifall Julia tittar förbi och vill spela lite: xD
...../..l~
.....\ _l~
......l_l
......l_l
......l_l
......l_l
./l...l_l...l\
.\ \_l_l_/ /
..\...llll.../
../...llll...\
./....llll,.o.\
.l....TT..o.l
.\______/


Kommentarer
Postat av: Fay

Jag tror att min favorit troligen är balders laxmacka. *Slickar sig om munnen*

2008-04-15 @ 15:34:25
URL: http://watershell.blogg.se
Postat av: Julia

Hallå där! *tar gitarr + playstation och smyger iväg* XD

2008-04-18 @ 16:00:00
URL: http://julianicole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0