RENT!

Idag spelade några i skolan ifrån elevens val (konst, musik och film) upp en musikal (årliga musikalen) som var RENT! (Ordet rent i musikalen skrivs med stora bokstäver). Dom var jätte duktiga men det blev lite långtråkigt.. och dom skulle vara klara klockan 3, men eftersom dom släppte in oss 15 minuter sent så drog det över. Det var jobbigt när man stod utanför och fick vänta. Alla var otåliga (c.a. 250 pers, kanske inte men typ 90 pers elr ngt, mer än 50 iaf xD) och det blev ganska varmt i den väldigt trånga korridoren. Om ngn knuffade en annan började alla skrika och bråka för att alla var rätt otåliga och svettiga och började tröttna på att vänta.
I vilket fall... Igår frågade en i min klass mig, och nu ska jag inte nämna några namn, så frågade han (Edvin) mig varför jag satt i typ en timme ute hos min kanin. Så jag frågade honom (Edvin) om han (Edvin) inte spenderade tid med hans hund. Han (Edvin) svarade att visst, ja, och jag svarade att jag gör samma sak med min kanin. Spenderar tid. Om man har ett husdjur leker man eller kelar med det. Det kan vara för att lära känna djuret eller att ha det som en vän eller vad sjutton ni nu gör med eras stackars djur (XD) och då spenderar jag tid med min kanin, mest för att hålla henne sällskap och för att jag älskar mitt djur.
Jag har hittat ett bra band med lite udda musik (mwaha) som heter "The Corrs". Dom har gjort några låtar såsom: toss the feathers, on my father's wings (tror jag) m.m.
Jag har kommit överens med Fanny att det är beroende framkallande att hålla på och peta på ens armband om man har ett armband med små saker som hänger på det. Man sitter och petar hela tiden >_<

Aja, hej så länge (^_^)-b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0