En.. udda dag :D

Japp.. Inte världens bästa dag men men.. vad gör man? :3
På bilden så råkade jag välta mitt glas med vatten (för målarfärgen) och allt rann ut över killen bredvid mig's målning. Hur jäkla klantig kan man bli? o_o Jag skulle måla med en svamp, så jag drog handen snabbt över teckningen för att göra ngn grå himmel. Snabbt också. Bang så var det vatten överallt.. ._.
JÄKLA KLANT XD
Aja.. sen räknade en person in mig i en snorduell. Inte för att jag fattade riktigt varför och vad sjutton poängen var XD Sen.. det var no/sv... Då har vi tydligen svenska i no-salen och no i klassrummet ._.
På NO:n fick vi spela ett spel för att förstå ngt om fiske och hur fisken tar slut.. Försjutton, jag satsade på ett liv med odling och miljö räddning i spelet XD Medans den ökända person2 fiskade en jäkla massa ton :'o Han satsade på att käna alla pengar medans vi andra fick rädda miljön... Ameh x3
Jaha..? Men annars, en kul dag. När jag kom hem satt jag i trappan och läste i en halvtimme XD
Jag glömde min eragon bok hemma hos min pappa.. bläh x3
Tänkte lägga in en till lista.. om jag är bortskämd eller inte :D Sanningen om mig XD

[x] du har eget rum
[] du har eget badrum- delar me mina systrar
[] du får ofta pengar av din mamma
[] du får ofta pengar av din pappa
[] ditt rum är stort (minimalt ._.)
[x] du har egen tv (enorm XD)
[] du har egen dator
[] din mamma och pappa bor ihop
[] du får ditt barnbidrag
[] du har bubbelbad
[] du har pool
[x] du har studsmatta (muhahaha)
[] du har mycket smink (vrf bry sig? ._.)
[] du har en parfym som konstade mer är 300 kr (nej för fan :o)
[x] du brukar få mycket julklappar&presenter (bara ibland, annars rätt lite)
[] du får paket på din namnsdag&alla hjärtans dag
[] du har nån gång fått en femhundring utan andledning
[x] du har x-box, playstation eller nintendo (stolt XD)
[] din mamma/pappa har motorcykel
[] din familj har mer än 2 bilar
[] du äger något från gucci
[] du äger något från dior
[] du äger något från..?
[] du äger märkeskläder (beror på hur man menar :/ )
[] du har ett klädesplagg som någon kändis har designat

Total: 5
0-5 Du är VERKLIGEN inte bortskämd, muhahaha XD
6-11 Du är inte så bortskämd
12-17 Du är ganska bortskämd
18-26 Du är SJUKT bortskämd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0