En kortis..

Japp.. Förresten.. VARFÖR börjar alla mina inlägg med ordet JAPP? x_x
Kanske tkr om japp xD Nä men.. Nu kom jag ihåg hur man säger blå på japanska.. Ao! xD Jag tror rosa är momo, och grön är midori...
Jag kommer bara ihåg onödiga saker ._. Kommer fortfarande ihåg hur man säger brustabletter på finska XD
Perotablettia (Y) Eller "a du gå" (vettefan hur det stavas) betyder (japanska) kom så går vi på promenad (let's go for a walk). Onödigt ._. Jag vet to.m. hur man säger inlagd gurka tack på italienska 'stolt' xD
Aja.. Måste laga mat om 10 minuter (det ska vara ngn himla kött ngnting med kikärter och allt möjligt) och självfallet precis det som jag INTE tkr om >_< Aja, jag står ut XD
Nä, men det kan vara gott (men får skäll om jag så mkt som petar undan kikärter).. Jesus! XD
Jag har märkt att jag ha fler kommentarer än inlägg O_O Bloggar inte så ofta (hehe xD)
Jag har inte ens 60 inlägg.. Jag har vart sugen på en macka i 2 veckor nu.. Den godaste mackan jag vet :3
Den består utav: Ett fajitas bröd (ostekt) som är en rulle man kan lägga ngt i, i den är det:
-Gravad lax
-Potatissallad
-Vanlig sallad (vet inte vilken sort)
-Gurka
(Och så var det tomat och gul paprika också men det gillar jag inte så det tog jag bort)...
Aja.. Nu måste jag laga mat.. See ya 8'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0