Element.

Ja.. Klockan är 10. Kolsvart ute o.O
Idag var det fint väder ^^ Hoppade på studsmattan (A) Fast har ändå haft lite problem idag xD
Och igår fick jag stå och rengöra en dusch. Vi har en enorm dusch med GLAS väggar och den fick jag stå och putsa för hand (med trasa och medel). Hallelujah x''D (Ont i armen o_x)
Och idag.. Ringde det på dörren och jag ska gå ner för trappan. Mitt vänster ben hade somnat så det blev konstigt när jag gick och så ramlar jag i trappan (AJ). Nu har jag ett blåmärke nästan längs hela armen (halva kanske).
Och när jag skulle ta upp min kanin och lyfta över henne till hennes andra bur (en högre bur än buren på marken som hon är i för att röra sig) så backar hon ner i min famn och dunsar ner på marken (OMG). Så jag fick jaga henne i trädgården, och hon kan smita under bilen, krypa in under buskarna, klättra över staketet till grannen eller i stort sett bara springa iväg ifrån tomten (fast det gör hon aldrig o.O). Jag fick tag på henne till slut, fast det kändes liite läskigt när hon sprang lös o_x
Dessutom, precis som förra veckan så hände det på bilden: Jag slog ut ett glas med vatten - IGEN!
Hur klantig kan man bli? Visst, jag slog inte ut allt vatten men jag stötte till glaset (muggen då) och en tredjedel guppade ut. Så tillbaka till pappersrullen och börja torka >_<
Jag tänkte lägga in fler bilder, med olika element teman (ex. vatten älva/sjöjungfru, eld älva m.m.)
Men tills nästa gång jag bloggar, ha det bra x3

        Jord/Trä                   Ljus/Energi                   Eld                               Luft                   


     Vatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0