Ännu en dag som består av att.. skyffla kaninbajs..

Aloha hela folet! Jag vet att jag har varit rätt så inaktiv (inte haft tid) men ÄNTLIGEN skriver jag :D Visst är jag toppen? x_x
Jahapp.. Det är fredag kväll. Jag har städat min kanins bur.. Skyffla kaninbajs! Och igår städade jag badkaret.. och en toalett!  Kul liv jag har, elr hur? :3
En rolig och en mindre kul nyhet!
Och idag på no:n fick vi.. DISSIKERA! Halleluja, stackars lilla fisk XD Men jag är vid liv ._.
Dom flesta i gruppen döpte sin fisk, och min fick heta.. Klas! Ha ett kul liv i papperskorgen Klas o_o Aja.. det var den dåliga.. Den roliga var: (det handlar om mig, och två till, och person1= en tjej kompis, person2= en kille).
Jag går fram till Person 1's bänk, och börjar prata allvarligt om en sak som just hänt.
J: Alltså, hon har ju inte direkt sagt.. (jag stannar mitt i meningen)
Person2 sitter och tittar med intresserad min på mig och person1.
Jag vänder mig emot person 2.
J: Det här angår inte dig! (Allvarlig ton och pekar mot person2)
Person2 lägger handen på hjärtat.
Person2: Ouch! (Med förvånad min)
Och jag och person 1 börjar självklart att garva o_o


Aja.. Jag har hittat ngn dålig låt, där dom sjunger. Och vid ett tillfälle sjunger dom: "Melissa, det luktar sill och makaroner!" Nödvändigt? o_o Aja! NU ska jag logga (A) Men jag har lite nya filmer på youtube (se dom eller så kommer jag och kölhalar er, muhaha :3)
See ya x'3

Kommentarer
Postat av: Julia

Mahaw. Pumba, Klas & Simba :D

2008-04-04 @ 19:40:08
URL: http://julianicole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0