Vet ni vad?!

Nudlar! Ett enkelt ord! Men för sjutton också... NUDLAR! Jaja, jag förklarar väl...
Jag gillar nudlar! Enkelt, eller wockade (stavas det så O_O) med broccoli och andra goda grejer eller med teryaki soya eller men sushi! Just det... Hm.. Jag borde kanske döpa min sida till Sushi... Nja.. Då förälskad i sushi är jag inte... jaah... INGEN SÅNG NU! T_T

Förslag på inlägg? T_T Desperat och med så mkt tid att kunna fixa sidan på...
HJÄÄÄLP!
Veckans "bus": Jag skrev en lapp på mattelektionen (vi var i ett annat klassrum) och vek ihop den. Sen pillade jag in den vid ett ställe på bänken (mellan bords skivan och lådorna) och skrev årtalet 1995 på lappen, Tyvärr så misslyckades det för att jag igår kom till samma klassrum på matten och lappen låg exakt likadant >_<
Jag är dålig på bus! Det är tre dagar till höstlov >8-D Och jag ska gå bus eller godis med Flame (också klasskompis), Shell och Julia! När jag gick glad påsk med dom så fick vi 2  kg godis och vi hade över hundra kort! *tumme upp* Och vi är inte småbarn heller men vi går ändå (vi gillar godis) och bus eller godis är roligare än glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0