Romans :D

Parade just ihop två stycken på habbo och dom blev ihop :D
Jag är nutidernas valentin (A) Fast tjej xp
Jao... fortfarande fast på ordet...
Mahaha! JAg äter kalla köttbullar 8-D
Det är gott! Men kallt! Dom är inte hårda och jag hittade några i frysen (och det var inte ens mamma skans)!
Mamma skans köttbullar STUDSAR faktist! O_o Prova själva! Dom studsar!
Jaja, nu ska jag smaska vidare på köttbullar så vi ses senare!
Och jag är inte julnarkoman utan halloween narkoman XD!
//Köttbulle Fly

Kommentarer
Postat av: Anonym (Fanny vill ej ge ut namn och vill därför vara anonym)

Tjenixen!!
Bra gjort "valentina"
Kalla köttbulllar är ett håårt tuggmotstånd!
Hej då lilla halloweennarkoman

2007-10-25 @ 18:09:04
URL: http://watershell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0