Musiiik! XD

Ja, musik... Muuuusik, musiiik (vad låter bäst O_O)
Iallafall (mupp vad irriterande jag är..) (Menade kanske möp eller mäpp eller hmm... JAG ÄR STÖRANDE) (Lämna gärna meddelande om det xp)

Ändå.. (möööp) musiken jag gillar är olika, jag gillar låtar av black eyed peas, celene dion (jag vet att man ska ha stor bokstav men jag orkar inte >_<) och... hm... Ibland funkar crazy frog XD
Men jag gillar olika musik.. Som genom eld och vatten, det var en gång en liten fågel, zombie, let me entertain you, my heart will go on m.m.

Vad gillar du för musik (nu vill jag INTE ha in 1 000 förslag från varenda besökare fast jag har inte så många men ändå (möp, där var det igen).

//Fly
Dagens ord: HabbaRabba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0