Mina filmer

Jag gillar (älskar) att göra film med programmet MovieMaker! Jag har ritat egna filmer och tagit print screens bilder. Jag lär mig som sagt mer och mer om programmet, och filmerna blir bara bättre och bättre!
Några av dom jag gjort är bland annat; En egen tokyo mew mew (manga serie), en film om mig (Lill Grodan), en film om muppar (man söker efter dom i skogen) och två stycken filmer om habbo. Den ena habbo filmen har jag ritat själv, det är jag på habbo som spränger en stol (efter att försökt intervjua den) och till sist visar det sig att stolen skulle säljas för några miljoner. Den andra filmen är still bilder (print screen bilder) ifrån habbo som jag har satt ihop och filmen handlar om minnen man inte kan glömma och "är till" alla som är medlemmar på habbo där ute! Jag hoppas att mina filmer lyckas komma ut på youtube.com snart men än så länge får det vänta!
Pöss så länge!
//Fly

Dagens ords börjnings former XD: Möp, mäpp, mopp (min favorit är mopp), mepp, mep, mapp, (finns det fler?) Skriv förslag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0