Kattmat!

Jao.. Jag har höstlov och inte så mycket att göra... Jag kollar mest runt! Jag har äntligen blivit medlem på youtube, och vill ladda upp mina filmer men det funkar inte, om jag kollar vilka filmer jag har laddat upp så står det vid filmens längd/tid 00.00! Kan man lägga upp filmer från moviemaker så att dom funkar på yourtube?
Iallafall, angående titeln, min mamma har köpt flingor till mig (fast jag brukar inte äta flingor) och domser ut som katt torrfoder. Jag kan lika gärna käka tonfisk på burk och lapa kjölk samtidigt till frukost som att äta flingorna, även om dom är goda (jag menade att jag lika gärna kan bete mig som en katt)! Nu har jag inte tid längre, jag ska logga ut lite och så! Vi ses alla bloggisar!

//Katten Fly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0