I wish you a merry christmas! =D

Halluleja allihopa! Idag, just idag är det exakt BARA två månader till JULAFTON! Sing halleluja, och prisa gud XD
Jao.. (MÖP ORD) Idag så var det gympa, gissa vad vi fick köra... RUGBY T_T Fast utan tacklingar =D Och laget jag var i var muppligt (det vill säga inte dom små söta muppar utan muppligt, idiotiskt/korkat). Och jag bloggar nu samtidigt som Shell (Fanny) och Julia (Tindra) XD Fast Julia heter Julia och inte Tindra men det är liksom det hon kallas som jag kallas Fly och Fanny kallas för Shell!! O =D (För dig som är trög så föreställde smilen en ängel)
Ja.. Och sen på slutet skulle vi köra killerball, och jag sa till läraren 'måste man vara med' och hon sa 'om man är bollrädd så ska man ju inte vara med'! Jag är bollrädd på volleyball XD Jaja, så jag föll ner på den inte fullt så mjuka madrassen som ligger i ett hörn av salen som alla ÄLSKAR att sitta på =D (Fast jag har inte direkt beroende av madrasserna, bänken elr ribbstolen funkar bra) Nu snackar jag med Julia på msn! Jul, jul, jul, jul, jul.... JUL!
XD Fanny ska också blogga och logga in på msn (hon ska blogga om hur arg hon är på alla i mitt lag ifrån rugbyn, fast inte klaga på mig)..

Vi ses senare
 / Jultidernas Fly

Kommentarer
Postat av: OLSSON

Du är ju julnarkoman

2007-10-24 @ 16:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0