Hallu på er!

Det är jag som är Fly (egentligen heter jag inte så på riktigt såklart) men iallafall! Det här är somsagt min blogg och du har tur som hittade hit. (Namnet är annorlunda). Här på MIN blogg skriver jag om det jag gör, blogg dagbok, lägger kanske upp några filmer som jag har gjort som jag har ritat, några dikter, bilder jag ritat m.m. Om du besöker min blogg dagligen kommer du kunna läsa min blogg dagbok men det är inte varje dag jag kan uppdatera den p.g.a. jag inte har tid eller att internet inte startar eller att jag inte får sitta vid datorn m.m. Men jag ska försöka uppdatera!
//Hej från Fly så länge!

Kommentarer
Postat av: hanna

asså Lojsan hur orkar du att skriva så mkt :P
Puss zoossie

2007-11-01 @ 20:11:04
URL: http://zoossie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0