Hallu Alla Bloggisar! =D

Nu har jag och Julia skickat över bilder kors och tvärs på msn! Jag skickade kanske tio, hon skickade fyra! Iallafall, kalla köttbullar är faktist inte så hårda, bara i mitten men efter ett tag så har man vant sig vid den kalla smaken och gnager sig in eftersom att den tinar! Och nu bombar hon mig med bilder o_<
Ändå.. har just käkat middag (spaghetti och köttfärsås) och idag i skolan var det kul!
Vi fick smaka utländskak efterätter! =D Det var tre sorters mandel kakor! Dom var jätte goda men svåra att få för alla kasta sig över dom och rykte i plåten men jag lyckades skrapa av lite smulor från plåten bland massorna (när kakan nästan var slut). Fast sen kom min granne (den ökända person 2) och han hade ett berg med kakor för att när han skulle ta så hade alla HÄLLT ÖVER på hans tallrik (Mysko?!) och han tyckte inte om kakorna så jag plockade hans fat till 90% och la på mitt, namnam! Kakorna var jätte goda =D
Men inget mer att säga nu så vi ses imorgon alla bloggisar!

//Kakmonstret Fly 8-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0