Candyween! >8-D

Hellu alla bloggisar! Idag så är jag hos min mamma och jag lyssnar på bästa låten på youtube XD
I förrgår släpptes ett nytt sims spel :O Sims 2, borttappad tror jag att det heter, det verkar jätte bra :D
Inne på habbo och jag har kvar godis ifrån igår så nu sitter jag och käkar upp det sista 8-D
På onsdag är det dags för bus elr godis och jag kommer njuta hela veckan! Vi ska spara godiset vi får till helgen (troligtvis) och.. det får ni veta senare! Och i veckan kommer jag kanske bowla, gå på bio och shoppa i butiker och åka till stan och kolla i en butik, så jag kommer inte att hinna skriva så mycket, och ja.. Jag börjar lossna från ordet Jao nu... Jullan är inte inne (Julia) och inte snäckan heller (shell, fanny) och dom som är långsamma så skrev jag snäckan för det är shell på engelska.. Ja.. I skolan gjorde jag, fanny och julia en jätte snygg planch till halloween..  nu ska jag sluta! Vi ses senare alla halloweenare! Och om ni ser en vampyr med glödande tänder på onsdag så kan det vara jag... *äter polkagris* Namnam :D
//Fly
PS! My chemical romance låtarna äger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0