Znark x'o

Halloj alla! Jag har sååååååååååå tråkiiigt! O_=
Inne på habbo och kollar lite med EoE (en clan som heter Empire of Egypt men förkortas EoE).
Därför ska jag vara ÄNNU tråkigare för er genom att skriva historia om EoE >8'D
Från början ägde Carisma92 ett hotell, jag besökte det (kom ihåg, HABBO)!
Jag var kvar där länge och Carisma och jag blev vänner! Senare berättade han att det skulle bli ett ikea (jag blev rätt så sur) så jag tog en massa print screens av hotellet och skrev en text på paint. Senare byggde han Koh (Kingdom of Heaven), en clan! Jag gick med i den och allt var frid och fröjd XD På clanens hemsida så hade jag en bild på min habbo med en ditklistrad krona x'o (saknar bilden O_o)
Senare blev Carisma hycklad (av med ALLA möblere x'O) utom tre stycken och dom fick jag (OBS; har kvar dom)
Då tog Jessica7 över EoE (är jag tråkig?) och öppnade upp det på nytt... Så ja.. Där är vi nu XD
Orka skriva mer -.-'
Ses senare //Fly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0