Jag ser det snöar!

Halloj alla! Idag så SNÖADE det x(
Fast jag gillar snö, och  jag lyssnar på världens bästa låt; svordomsvisan XD
Den är siiiitbra :P Dom sjunger med svordommar! Annars är låten refrain bra, eller let me entertain you elr black eyed peas elr hm.. Jaja! XD Jag gillar också låten you´ll be in my heart och just a dream! Också öåten cinderella! :D Ska se om jag kan ladda upp någon låt, och om det är en video med sims elr tecknat så är det för att jag inte hittade ngn annan! Jag tror jag ska lägga upp my chemical romance... Jaja! Vi ses senare bloggisar!

//Fly

Kommentarer
Postat av: hanna

heej!
Viss´t kan jag skicka en låt kod till dig vilken låt vill du ha??

:P Pussie(L)

2007-11-04 @ 18:39:15
URL: http://zoossie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0