Jag loggar in med skratt!

Halloj alla! Snart jul O_O Och första december och adven O_O
Och choklad kalendrar och jul godis 8'D
Har hittat en kul jingle bells verision med looney toons XD
 Se den och garva som jag :P
Aja, förut i veckan så hände en kul grej i skolan ^^,
Min kompis tappade sin penna och pennan rullade fram till mig. Jag tog upp den och skulle kasta tillbaka den (jag höll den i samma hand som min egen penna) så när jag kastade så följde min penna med. XD
Så hon kastade tillbaka min penna :P
Pingpong med pennor >8'D Och idag på no:n fick vi elda med brännare och vi tände eld på olika grejer som aluminium typ XD Siiitkul! Men personen jag fick jobba med kunde inte ens tända en tändsticka T_T
Jaja! Vi ses :P
(OBS: Glöm inte att ha tomte luva XD)

Pyromanen Fly
P.S. Låtarna Smooth criminal och sweet victory)

Kommentarer
Postat av: zoossie

nene, inte bråka...

2007-11-18 @ 15:46:30
URL: http://zoossie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0