Halloj :D

Halluj alla bloggisar! Har precis loggat in, har fått en ny dataskärm.
Lyssnar på låten smooth criminal, funderar på att ha den på bloggen...
(Den nya skärmen är läbbigt stor och ljus).
I skolan hände en rätt kul grej, i onsdags tror jag att det var. Jag kom till skolan tidigt och bara en från klassen var där. Jag satte mig vid en av datorerna i klassrummet och han i min klass satt vid den andra datorn, jag satte på låten teenagers och sen smooth criminal. Han sa till mig "Lyssnar du på rock?" och var jätte förvånad! XD
Brb, ska ge min kanin mat... (Tio minuter senare) *burr* Mina fingrar är kalla. Min kanins vatten hade blivit till is så jag fick fixa det... Och jag glömde mina vantar UTE igår kväll så nu var dom täckta av snö och stenhårda >_<
Vi ses senare om jag lyckas tina tills dess
//Djupfryst Fly


Kommentarer
Postat av: honnis

-.-' du är ju inte så mycket inne på msn Why?

2007-11-16 @ 16:41:40
URL: http://zoossie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0