Aldrig mera räkor O_O

Hej alla! Jag vet att jag inte har loggat in på länge, men jag har inte riktigt tid!
Idag hade vi redovisning i engelska och uppsats i spanska och prov i NO!
Men inte bara ._. (Gissa vad)
Gissade du DISSIKERA RÄKOR har du 20 poäng och fy ******'
Jag som älskade att äta räkor, och bara för det ska jag vara så taskig och skriva vad vi fick göra! >_<
Vi fick studera rommen i mikroskop och sen så fick vi pilla loss ett jeffla öga och kolla på det OCKSÅ i mikroskop!
Fy ******* vad ******' äckligt >_< och sen skulle vi lossa skalet på skallen och där satt hjärta, hjärna och hjälar O_O
Usch, jag ryser ._. Så jeffla ÄCKLIGT! Och sen skulle man för **** ÄTA UPP den också! (Ofta)!
Hittat en ny bra låt; Bitter blue ^^/
Jao.. Jag bler mer och mer goth barn! O_o Kanske för att det blir mörkare ute....
Jao.. (x'o) Inget mer att säga tror jag! T_T Annars är låten war pigs (konstigt namn) en bra låt!
Iförsig, Julia, FAnny och hanna ska sova över hos majj idag >8'D

//Goth barnet som ni älskar, Fly!
(Kanske mera emo barn men Tokio Hotel SUGER x'o
men my chemical romance äger ^^/ )

Kommentarer
Postat av: Fredrik Malmström

angåend kattmat inlägget så måste man spara som filmfil lr på engelska save as moviefile (ctr+p)

/fredrik :)

2007-12-01 @ 15:10:28
Postat av: Din mamma

du, du är inte i närheten av goth om jag får säga det själv, mcr är bara mainstream bögpop

2007-12-01 @ 15:29:24
Postat av: Lovisa

Du "din mamma"! Sitt ner och håll käften! Du har inte den mista lilla jävla aning om hur jag är!
I skolan är jag kanske på ett sätt men du vet inte ett SKIT om hur jag är på min fritid! Så du har inget att säga! -.-'

2007-12-03 @ 16:11:32
URL: http://windyfly.blogg.se
Postat av: Din mammas kompis

Han/hon kanske känner dig på din fritid? O_o

2007-12-10 @ 22:20:44
Postat av: Lovisa

Knappast, och jag ska säga:
Jag tar ingen kritik ifrån små ungar där ute som inte vågar säga sitt namn och inte förstår vad jag precis skrivit! -_-'

Men tack ändå för besöka min blogg ^.^

2007-12-13 @ 16:24:21
URL: http://windyfly.blogg.se
Postat av: Anonym

Hahahah "små ungar" vi är ju typ dubbelt så långa som dej! kapow

2007-12-15 @ 20:44:31
Postat av: Lovisa

Vem FAN bryr sig om hur jävla lång man är?! Ni vet i vilket fall inte skit om mig! Inte ens dom i min klass gör det! Du kanske tycker du är så bra som skriver inlägg.. -.-' Inte ett skit! JAg orkar inte slösa tid på dig och din jävla kommentarer! Visst får man tycka som man vill, men man behöver inte vara så jävla UPPKÄFTIG! -.-'

2008-01-28 @ 15:35:46
URL: http://windyfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0