1..2..3.. 1..2..3.. 1..2.. AJ! DIN KLUMPEDUNS!

Angående titeln så är det för att igår hade jag novell middag med skolan O_o
Jag hade en knut av håret och korkskruvar som hängde ner där min "lugg" skulle ha varit.. Typ.. XD
Och jag bar en svart klänning och ett svart fiiint halsband och vita handskar jag hade sytt själv (Det svarta tyget var slut x'(  Avgudar det svarta tyget...) Och svarta tights. Och under novellmiddagen fick vi dansa vals och bugg.
Och vi fick äta fläsk filé och potatis gratäng :P Yammi XD

Hittat en kul låt på youtube, om ni söker på harry potter i hundparken
så hittar ni videon (OBS: Se på HELA filmen isåfall)
Och en annan kul video är när Jack Sparrow "sjunger" i´ve got a jar of dirt X'D
Den e så himla ****** kul :P (OBS: Lätt att få hjärnan >_<)
Jao.. Nu ska jag på scouter så vi ses senare!

Fly
image3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0