Regn, regn men ingen snö...

Halloj alla...
Det bara regnar ut x'o Alla dagar som bara regnar det....
Men snö kommer det ingen, nänä -_-'

Men iallafall.... Jag känner mig ibland som 99% LUFT!
Varför? Jo, ingen bryr sig om mig...
Jag har kommit på en liten dikt (kom på den igår)!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vem förstår när dom har gjort  fel? Vem känner den smärta jag bär på? Vem hör ljudet ifrån min dystra sång? Vem känner samma känsla när jag sover på ett smutsigt golv? Ingen förstår vad dom har gjort fel för dom har inga känslor. Ingen känner min smärta för dom har ingen känsel. Ingen känner samma känsla som jag för dom saknar medkänsla. Ingen hör min dystra sång för dom har tystat mig och nu finns ingen mer, bara dom. Dom som inte bryr sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0