Hodelali, hodelali, hoppsan vilken dag! x'p

Robin Hood och Mini John springer genom skogen, hodelali, hodelali, hoppsan vilken dag...

Den biten känner nog alla igen x'p Det är ju ifrån Robin hood filmen (och kalles jul)
Är hos min kusin nu... Och jag säger bara God Jul alla små skit ungar dät ute x'p
Kanske inte skit ungar (o_O) men ändå ^^,
Jag ska hålla hemligt för mina vänner om vissa grejer jag fått på julafton men jag ska skriva några...

- Kläder (tråååkigt)

- Pirates of Caribbean 3 (Nu har jag alla dom filmerna >8'D )

- 2 stycken 400 grams after eight paket ( OMG! )

- Brända mandlar (kanderade, inte med marsipan)

- En pappers pärm (....)

- HEMLIGT

- Bad saker ( |>< ^> oO ) <-- Fisk

-HEMLIGT

-HEMLIGT

Nä, nu lägger jag av XD

Ja.. inte så mycket mer... Ska skriva vad dom hemliga grejerna var när jag berättat för mina vänner (EN av dom vet redan O_O)

Bajj f¨rån Fly x'p


Kommentarer
Postat av: hannna

Hej! :] Jag gör en undersökning om hur många gånger folk duschar i veckan. Skulle vara kul om du ville svara! :]

2007-12-30 @ 00:34:41
URL: http://kristallflingan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0